مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 19:152020-07-20اقتصادي

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 30 تیر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، الیاس فتاحی فرماندار چرداول در بازدید از پروژه کتابخانه عمومی روستای وارگه چرداول با تاکید بر اینکه توسعه و ساخت کتابخانه های عمومی در روستاهای پرجمعیت در دستور کار قرار دارد، گفت: تعداد کتابخانه های عمومی این استان در دولت تدبیر و امید 2/5 برابر شده است.

 وی افزود: تا پیش از این تنها سه کتابخانه عمومی در این شهرستان وجود داشت که با نگاه ویژه دولت به بسط و گسترش فرهنگ مطالعه هم اکنون به هشت کتابخانه عمومی فعال افزایش یافته است.

افزایش شمار مبتلایان به تا این لحظه 147 نفر است.

تولید سالانه 8300 تن گوشت توسط عشایر ایلام علی سلیمی مدیرکل امور عشایر ایلام، گفت: عشایر ایلام سالیانه 8 هزار و 300 تن گوشت قرمز، 25 هزار 978 تن شیر، 465 تن روغن حیوانی و یک هزار و 570 تن پشم تولید می کنند.

وی افزود: عشایر استان ایلام دارای یک میلیون و 400 هزار راس دام هستند که معادل 71 درصد جمعیت دامی استان مربوط به عشایر است.

موافقت نامه احداث پارک ملی پروپیلن در ایلام منعقد شد قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام با اعلام این خبر که موافقت نامه احداث پارک ملی پروپیلن در نشستی با حضور گروه سرمایه گذاری ایرانیان منعقد شد، گفت: با ایجاد پارک ملی پروپیلن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام